10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Novinka
Guess Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U Guess Bronzové kruhové náušnice so srdiečkami From Guess With Love UBE70030
Guess Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U

Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091 Guess Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091
Guess Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091

Náušnice kôstky s modrým kryštálom UBE78091.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.