Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka 2v1. Zapínanie na magnet a patent.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. V krémovej farbe.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zapínanie na magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zapínanie na magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Hlavné zipsové vrecko a bočné vrecko na magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. So zapínaním na zips.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka 2v1. Zapínanie na magnet a patent.
môžete mať 01.10 - 02.10
Kabelka pre ženu strihu koszyk je tým doplnkom, ktorý by mal vždy byť vo vašom šatníku. Zmestí sa do nej všetky potrebné drobnosti, zdôrazní charakter outfitu a bude skutočnou „bodkou nad i“ každého stylingu.
môžete mať 04.10
Módna a pohodlná kabelka pre ženu je nevyhnutné doplnok ku každému outfitu. Guess 78720LPH bude perfektný ako vysoký quality doplnok k vášmu outfitu, umožní vám naplno sa prejaviť oblečením a byť vždy maximálne trendy.
Táto praktická Guess kabelka bude skvelá voľba.
môžete mať 04.10
Módna a pohodlná kabelka pre ženu je nevyhnutné doplnok ku každému outfitu. Guess Sag Tia Hobo bude perfektný ako vysoký quality doplnok k vášmu outfitu, umožní vám naplno sa prejaviť oblečením a byť vždy maximálne aktuálny.
Táto praktická Guess kabelka bude skvelá voľba.
môžete mať 04.10
Kabelka pre ženu strihu messenger je tým doplnkom, ktorý by mal vždy byť vo vašom šatníku. Zmestí sa do nej všetky nevyhnutné drobnosti, zdôrazní charakter outfitu a bude skutočnou „bodkou nad i“ každého stylingu.
môžete mať 04.10
Módne doplnky značky Guess majú milióny priaznivcov po celom svete. Predovšetkým pre svoju schopnosť podčiarknuť ženskosť každej nositeľky a dodať jej outfitu ten správny šmrnc. Nechajte sa očariť hodinkami Lily. Ciferník zaujme motívom kvety a vsadenými kamienkami, ktoré nikto neprehliadne.
môžete mať 01.10 - 02.10
Model: Zena Farba: krémová Vzor: dierovaný Strih: áčkový Dĺžka: dlhá Výstrih: odhalené ramená Rukáv: krátky Zapínanie: bez zapínania Vrecká: bez vreciek Ma
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zipsové vrecko a dve bočné vrecká na magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Členená na zipsové vrecko a dve na magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. So zapínaním na zips a magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka. Členené na zipsové vrecko a 2 vrecká na magnet.
môžete mať 01.10 - 02.10
Dámska kabelka 2v1. Priestranná a prehľadná.
môžete mať 01.10 - 02.10
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.