Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Hodinky z dielne fashion značky Guess sú ako stvorené pre všetky dámy, ktoré sa rady zdobia trblietavými doplnkami. Glitrový ciferník v minimalistickom štýle zdobia iba ručičky a neprehliadnuteľné logo značky. Puzdro je vyrobené z ušľachtilej ocele v rosegold odtieni.
môžete mať 14.01 - 15.01
Hodláte si zaobstarať výnimočný módny doplnok, ktorý nikto neprehliadne? Stavte na štýlové hodinky Leo. Zamilujete si nevšedný tvar oceľového puzdra. Zaujímavým detailom sú aj dizajnové skrutky na puzdre. Ciferník obsahuje tri ukazovatele zobrazujúce dátum, deň v týždni aj 24 hodinový čas.
môžete mať 14.01 - 15.01
Zdobíte sa rada štýlovými doplnkami, ktoré sú naozaj neprehliadnuteľné? Potom budete doslova nadšená z hodiniek značky Guess. Ich rosegold ciferník vás na prvý pohľad zaujme trojuholníkom s trblietavými kamienkami. Na zápästí sa hodinky pripínajú pohodlným modrým remienkom.
môžete mať 14.01 - 15.01
Luxusné oceľové náušnice s kryštálmi Color My Day JUBE02247JWRHT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Luxusné pozlátené náušnice s kryštálmi Color My Day JUBE02247JWYGT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
môžete mať 14.01 - 15.01
Zdobíte sa rada štýlovými doplnkami, ktoré sú naozaj neprehliadnuteľné? Potom budete nadšená z hodiniek značky Guess. Ich pruhovaný ciferník vás na prvý pohľad zaujme motívom prepletených písmen G, ktoré odkazujú na názov značky. Po obvode rosegold puzdra sa oslnivo trblietajú kamienky.
môžete mať 14.01 - 15.01
Masívny pozlátený náhrdelník Lovely Guess JUBN03033JWYGTQT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Masívny pozlátený náhrdelník Modern Love JUBN04005JWYGT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Táto mimoriadne pútavá mikina Guess V2YQ08K7UW2G6K5 V2YQ08K7UW2G6K5 cez hlavu s kapucňou bola navrhnutá známou svetovou značkou. Materiál, z ktorého hotovo je vhodný ako na každodenné nosenie, tak aj na športové aktivity.
môžete mať 18.01
Objavila sa v 30. rokoch 20. storočia pre športové využitie v americkom futbale, potom bola uvedená do výstroj v americkej armáde a v 90. rokoch sa rozopínacie s kapucňou mikina stala módna súčasť vášho šatníka.
môžete mať 18.01
Nadčasová mikina, pôvodne navrhnutá tak, aby vás udržala v teple a teple počas prestávok v súťažiach, je dokonalým doplnkom pre každodenný styling. Športová, módna cez hlavu s kapucňou mikina od Guess sa hodí k džínsom, šortkám aj bežcom.
môžete mať 18.01
Táto pre ženu cez hlavu mikina od Guess je vyrobená z materiálu, ktorý poskytuje pohodlie a vysoký komfort. Mikinu Guess W2YQ16KBA10 Jblk W2YQ16KBA10JBLK zdobia kvalitné detaily, ktoré jej dodávajú atraktívny a zaujímavý dizajn.
môžete mať 18.01
Objavila sa v 30. rokoch 20. storočia pre športové využitie v americkom futbale, potom bola uvedená do výstroj v americkej armáde a v 90. rokoch sa cez hlavu s kapucňou mikina stala trendy súčasť vášho šatníka.
môžete mať 18.01
Nadčasová mikina, pôvodne navrhnutá tak, aby vás udržala v teple a teple počas prestávok v hre, je dokonalým doplnkom pre každodenný šatník. Športová, módna cez hlavu s kapucňou mikina od Guess sa hodí k džínsom, šortkám aj bežcom.
môžete mať 18.01
Objavila sa v 30. rokoch 20. storočia pre športové využitie v americkom futbale, potom bola uvedená do výstroj v americkej armáde a v 90. rokoch sa cez hlavu mikina stala trendy súčasť vášho šatníka.
môžete mať 18.01
Táto pre ženu rozopínacie s kapucňou mikina od Guess je vyrobená z materiálu, ktorý poskytuje pohodlie a vysoký komfort. Mikinu Guess W4YQ03KC811JBLK W4YQ03KC811JBLK zdobia kvalitné detaily, ktoré jej dodávajú atraktívny a zaujímavý dizajn.
môžete mať 18.01
Táto pre ženu cez hlavu s kapucňou mikina od Guess je vyrobená z materiálu, ktorý poskytuje pohodlie a skvelý komfort. Mikinu Guess V2YQ18K7UW2JBLK V2YQ18K7UW2JBLK zdobia kvalitné detaily, ktoré jej dodávajú atraktívny a zaujímavý dizajn.
môžete mať 18.01
Objavila sa v 30. rokoch 20. storočia pre športové využitie v americkom futbale, potom bola uvedená do výstroj v americkej armáde a v 90. rokoch sa rozopínacie s kapucňou mikina stala módna súčasť vášho šatníka.
môžete mať 18.01
Nadčasová mikina, pôvodne navrhnutá tak, aby vás udržala v teple a teple počas prestávok v hre, je dokonalým doplnkom pre každodenný styling. Športová, módna rozopínacie s kapucňou mikina od Guess sa hodí k džínsom, šortkám aj bežcom.
môžete mať 18.01
Táto mimoriadne atraktívna mikina Guess W2BQ13K9Z21JBLK W2BQ13K9Z21JBLK cez hlavu s kapucňou bola navrhnutá známou svetovou značkou. Materiál, z ktorého hotovo je vhodný ako na každodenné nosenie, tak aj na športové aktivity.
môžete mať 18.01
Táto pre ženu rozopínacie s kapucňou mikina od Guess je vyrobená z materiálu, ktorý poskytuje pohodlie a vysoký komfort. Mikinu Guess W4YQ13KC811JBLK W4YQ13KC811JBLK zdobia kvalitné detaily, ktoré jej dodávajú športový a výrazný dizajn.
môžete mať 18.01
Táto pre ženu cez hlavu mikina od Guess je vyrobená z materiálu, ktorý poskytuje pohodlie a skvelý komfort. Mikinu Guess Z4YQ16KAIJ1JBLK Z4YQ16KAIJ1JBLK zdobia kvalitné detaily, ktoré jej dodávajú atraktívny a výrazný dizajn.
môžete mať 18.01
Táto mimoriadne pútavá mikina Guess W4YQ13KC811G6R4 W4YQ13KC811G6R4 rozopínacie s kapucňou bola navrhnutá známou svetovou značkou. Materiál, z ktorého vyrobené je vhodný ako na každodenné nosenie, tak aj na športové aktivity.
môžete mať 18.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.