Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dámska kabelka 2v1. Priestranná a prehľadná.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Zapínanie na zips.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. S odnímateľným crossbody popruhom.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska business kabelka. V čiernej farbe.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. So zlatými detailmi.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Zapínanie na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Zapínanie na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Členené na zipsové vrecko a 2 vrecká na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Retiazkové popruhy.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Členená na zipsové vrecko a dve bočné na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Členená na zipsové vrecko a dve bočné na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Členená na zipsové vrecko a dve na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Zipsové zapínanie.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. Zapínanie na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kabelka. S odnímateľným popruhom.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kožená peňaženka small. Zapínanie na patent.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. Zapínanie na zips.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. Zapínanie na zips.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. Zapínanie na zips.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. Zapínanie na magnet.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. 2 zipsové vrecká.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. S logom značky.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. Zipsové zapínanie.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska kozmetická taška. 2 zipsové vrecká.
môžete mať 13.01 - 14.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.