Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Určite môžete povedať, že topánky Guess FL6SYMLEA19WHI FL6SYMLEA19WHI sú mimoriadne úspešným návrhom. Tento model sa hodí k džínsom, ale aj k elegantnejším štylizáciám. Topánky môžu byť skvelým doplnkom aj k športovým tričkám a bundám.
môžete mať 17.01
Topánky Guess FLJSYMLEA03WHITE FLJSYMLEA03WHITE pre ženu sú módna a elegantná obuv v súlade so súčasnými trendmi. Vyznačujú sa vyváženou farbou a strihom. Je to zároveň vysoký komfort a dokonalé padnutie, čo bolo dosiahnuté vďaka použitiu moderných technických riešení .
môžete mať 17.01
Univerzálna obuv pre ženu Guess FLJFABFAL19Silver FLJFABFAL19Silver ponúka pohodlie a potešenie každý deň. Ide o športovú obuv štylisticky odkazujúcu na skoršie dizajny Guess, ktoré dostali novú, dynamickú podobu. Značka sa postarala o atraktívny štýl a zabezpečila aj najvyššiu kvalitu spracovania.
Momentálne nedostupné
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.