Cena
Štítok
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Guess Bella Vita Shimmer v podobe trblietavého telového závoja vás zahalí do sladkej, jantárovej vône, ktorá poteší vaše zmysly. Opojná vonná esencia sa otvára šťavnatými tónmi čerešne, iskrivým talianskym citrónom a sladkokyslými čiernymi ríbezľami.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess By Marciano patrí ku kvetinovo-ovocným vôňam pre ženy. Spočiatku vás osvieži grapefruit, curacao, kardamón, v srdci táto vôňa skrýva kvetinové tóny v podobe pivonky, jazmínu a zimolezu, na záver ucítite mošus a vanilku. Vôňa bola uvedená na trh v roku 2007.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dámska toaletná voda Guess Double Dare je inšpirovaná módou, zmyselnosťou a hravosťou. Vôňa Double Dare predstavuje modernú ženu, ktorá chce byť sama sebou. Zloženie prepája kvetinové tóny s dotykom šťavnatého ovocia. Táto limitovaná edícia bola uvedená na trh v roku 2015.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Girl je vôňa inšpirovaná nejsvůdnějšími ženami súčasnej módnej scény. Úžasné krivky, výrazné retro mačacie oči. Dievča Guess je neprehliadnuteľná a neodolateľná. Guess Girl je svieža ovocno-kvetinová vôňa, vďaka ktorej sa za vami každý otočí.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Gold je sofistikovaná kvetinovo-drevitá parfémová voda, ktorá e vokuje luxus, šarm a eleganciu. Táto vôňa je navrhnutá pre sebavedomé ženy, ktoré majú osobitý štýl a neboja sa ho prejaviť a vyjadriť svoju jedinečnú osobnosť.
môžete mať 13.01 - 14.01
Trblietavý telový závoj Ibiza Radiant od značky Guess je citrusovo-kvetinová vôňa pre ženy.
môžete mať 13.01 - 14.01
Trblietavý telový sprej Mykonos Breeze Shimmer od značky Guess vás zahalí do opojnej, letnej, ovocnej vône.
môžete mať 13.01 - 14.01
Oslnivá kvetinová hmla s ovocnými tónmi, ktorá oslavuje vášeň letné noci. Verná duchu Guess, kolekcia lásky je ódou na romantiku, zvádzanie a vášeň prostredníctvom piatich vonných hmiel. V tejto kolekcii Nirvana Dream pozýva vášeň letné noci v kvetinovo-ovocnom akordu.
môžete mať 13.01 - 14.01
Jemná kvetinová hmla s ovocnými tónmi, ktorá oslavuje romantiku letné idyly. Kolekcia Love, verná duchu Guess, je ódou na romantiku, zvádzanie a vášeň prostredníctvom piatich vonných hmiel.
môžete mať 13.01 - 14.01
Seductive Charm od Guess je zvodná vôňa s kvetinovými a ovocnými tónmi. Stelesňuje trendy štýl slávnej značky Guess a zahaľuje svoju nositeľku do okúzľujúcej vône. Kompozícia začína grapefruitom a jablkom. Srdce je plné lekna, pivonky, plumérie a frézie. Nakoniec vás očarí ambra a santalové drevo.
môžete mať 13.01 - 14.01
Po veľmi úspešnej vôni Seductive uvádza značka Guess na trh svoj ďalší parfém – Seductive I´m Yours. Vôňa je určená pre ženy zvodné, odvážne a žiaduce. Otvára sa tóny pivonky a mučenky, v srdci sa ukrýva magnólia, kvet tiaré, ľalia a orchidea.
môžete mať 13.01 - 14.01
Seductive Kiss od značky Guess je citrusovo-kvetinová parfumovaná voda s hravým a veselým charakterom, vďaka ktorému získate srdce nejedného muža. Iskrivé akordy grapefruitu a mandarínky sa snúbia s elegantným bozkom jazmínu, nežným broskyňovým kvetom a divokými kvetinovými tónmi.
môžete mať 13.01 - 14.01
Kvetinová vôňa Seductive Noir Woman je skvelá pre všetky ženy. Len ju skúsite a nebudete chcieť už nič iné. Táto vôňa vám otvára bránu do sveta fantázie. Najskôr ucítite bergamot, šalviu a pivonku, ktorá plynule prejde do srdca vône, kde objavíte iris, jazmín a konvalinku.
môžete mať 13.01 - 14.01
Očarujúce telový sprej Seductive Red Women od Guess ponúka štýlovú dámsku vôňu. Vyžaruje sebavedomie a zaujme aj svojim elegantným červeno-zlatým sfarbením. V hlave dominujú tóny mandlí, čerešní a ružového korenia, zatiaľ čo čerešňový kvet, magnólie a fialka udávajú tón v srdci.
môžete mať 13.01 - 14.01
Seductive je ovocno-kvetinová vôňa pre ženy od značky Guess. Táto zmyselná a opojná vôňa ovocia, kvetov a vanilky bola vytvorená pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvode vône nájdeme hrušku, čierne ríbezle a bergamot, srdce v sebe ukrýva jazmín, kvet pomarančovníka a koreň kosatca.
môžete mať 13.01 - 14.01
Oddajte sa vďaka jedinečnej kvetinovo-ovocnej letnej vôni Sexy Skin Solar Warmth radosti a potešenia. Zahaľte sa do omamných tónov sviežich citrusov, ktoré sprevádzajú príťažlivé tóny ružového korenia alebo lahodného kokosu.
môžete mať 13.01 - 14.01
Osviežujúci telový závoj Sexy Skin Tropical Breeze od značky Guess vás zahalí do letnej vône, ktorá je plná zábavy a potešenia. Vôňa sa otvára divokými tónmi lístkov černice, exotickým ananásom a sladkokyslými čiernymi ríbezľami.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Love telová vôňa Sheer Attraction dodá atraktívny vôňu každej žene. Jemne voňajúce harmanček a aloe vera dodávajú uvoľňujúce náladu. Užite si čas s touto príjemnou vôňou Love Sheer Attraction od značky Guess.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Woman je kvetinovo-ovocná vôňa pre nespútanú ženu. Táto ľahko sladká vôňa je vhodná na denné nosenie. Spočiatku vás osvieži mandarínka, broskyňa, červené ovocie, potom budete zahalení do kvetinového závoja, koniec dovŕši pižmo, ambra a cédrové drevo.
môžete mať 13.01 - 14.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.