10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Dámsky obojstranný opasok BW9166P4235-DVL Guess Dámska darčeková sada - peňaženka a opasok GFBOXWP4101-CLO
Guess Dámsky obojstranný opasok BW9166P4235-DVL

Dámsky obojstranný opasok. Šírka 3,5 cm.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Dámska darčeková sada - peňaženka a opasok GFBOXWP4101-CLO Guess Dámska darčeková sada - peňaženka a opasok GFBOXWP4101-CLO
Guess Dámska darčeková sada - peňaženka a opasok GFBOXWP4101-CLO

Dámska darčeková sada. Obsahujúce opasok a peňaženku s pútkom na zavesenie.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Dámska darčeková sada GFBOXWP4301-CLO Guess Dámska darčeková sada - peňaženka a opasok GFBOXWP4101-CLO
Guess Dámska darčeková sada GFBOXWP4301-CLO

Dámska darčeková sada obojstranného opasku. 2 kovové spony.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Dámska darčeková sada - opasok a puzdro na kľúče GFBOXWP4304-LTM Guess Dámska darčeková sada - opasok a puzdro na kľúče GFBOXWP4304-LTM
Guess Dámska darčeková sada - opasok a puzdro na kľúče GFBOXWP4304-LTM

Dámska darčeková sada. Obsahujúce obojstranný opasok a puzdro na kľúče.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.