Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dámska peňaženka medium
môžete mať 17.01 - 21.01
Dámska peňaženka medium
môžete mať 17.01 - 21.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. S logom značky.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. Zipsové zapínanie.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small. V žltej farbe.
môžete mať 14.01 - 15.01
Dámska peňaženka small
môžete mať 17.01 - 21.01
Poznámka Dámska peňaženka medium, sloty na karty a doklady, zipsové zapínanie, vrecko na mince.
Momentálne nedostupné
Dámska peňaženka small SWGG9322370-MBY
Momentálne nedostupné
Dámska peňaženka. Zipsové zapínanie.
Momentálne nedostupné
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.