10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Trampky čierna Pranze Guess Dámske členkové tenisky FL8ROXLEA12-BLACK
Guess Trampky čierna Pranze

Univerzálna obuv pre ženu Guess Pranze FL6PNZFAB12Black vám umožní užívať si pohodlie a slobodu každý deň. Ide o športový model odkazujúci na dizajn predchádzajúcich Guess projektov, ktoré dostali nový vzhľad.

môžete mať 17.01

Guess Tenisky biela FL7JNTLEA12 Guess Dámske členkové tenisky FL8ROXLEA12-BLACK
Guess Tenisky biela FL7JNTLEA12

Módne a ležérne – tak sa dajú opísať univerzálne topánky Guess FL7JNTLEA12 FL7JNTLEA12. Hodia sa k džínsom aj menej formálnym outfitom, aj keď k dnešným trendom patrí aj kombinácia takýchto topánok so športovým sakom.

môžete mať 17.01

Guess Dámske členkové tenisky FL8ROXLEA12-BLACK Guess Dámske členkové tenisky FL8ROXLEA12-BLACK
Guess Dámske členkové tenisky FL8ROXLEA12-BLACK

Dámske členkové topánky. Na kline.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Dámske tenisky FLPWLLELE12-WHITE Guess Dámske tenisky FLPWLLELE12-WHITE
Guess Dámske tenisky FLPWLLELE12-WHITE

Dámske tenisky. Na platforme.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Dámske tenisky FLPGN4FAL12-BLACK Guess Dámske tenisky FLPWLLELE12-WHITE
Guess Dámske tenisky FLPGN4FAL12-BLACK

Dámske tenisky. Na platforme.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Dámske tenisky FLTMOXELE12-COAL Guess Dámske tenisky FLPWLLELE12-WHITE
Guess Dámske tenisky FLTMOXELE12-COAL

Dámske tenisky. So šnurovaním.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.