Cena
Štítok
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Kvetinová vôňa Seductive Noir Woman je dokonalou voľbou pre ženy, ktoré túžia po výnimočnosti. Stačí ju raz vyskúšať a stane sa vašou nenahraditeľnou súčasťou. Táto toaletná voda vás unesie do sveta snov a fantázie. Úvodné tóny vás oslnia sviežim bergamotom, aromatickou šalviou a jemnou pivonkou.
môžete mať 13.01 - 14.01
Seductive Red Women značky Guess je sofistikovaná dámska toaletná voda, ktorá stelesňuje sebavedomie a zmyselnú príťažlivosť. ružovým korením. srdci rozkvitajú jemné akordy čerešňového kvetu, magnólie a fialky, ktoré dodávajú kompozícii ženskú nežnosť.
môžete mať 13.01 - 14.01
Uomo Acqua od značky Guess je osviežujúca pánska vôňa, ktorá dokonale zachytáva energiu a ľahkosť vody. V úvode sa prelínajú živé tóny citróna a jemná sviežosť uhorky, ktoré sú podčiarknuté pikantným akcentom kardamómu.
môžete mať 13.01 - 14.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.