Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Zdobíte sa rada štýlovými doplnkami, ktoré sú naozaj neprehliadnuteľné? Potom budete doslova nadšená z hodiniek značky Guess. Ich puzdro vás na prvý pohľad očarí sklenenými kamienkami, ktoré sa zatřpytí pri každom vašom pohybe. Hodinky si na zápästie pripnete príjemným koženým remienkom.
môžete mať 14.01 - 15.01
Prepadnite kúzlu hodiniek značky Guess aj vy a pripnite si na zápästie hodinky z kolekcie Empower. Celostrieborné prevedenie sa hodí naozaj ku všetkému, drobné puzdro a úzky ťah z ušľachtilej ocele navyše padnú na zápästie aj drobnejším dámam.
môžete mať 14.01 - 15.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.