Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Hodinky z dielne značky Guess sú tým pravým pre všetky ženy so záľubou v štýlových doplnkoch. Prehľadný ciferník obsahuje tri multifunkčné ciferníčky s dátumovkou, dňom v týždni a 24h časom. Bicolor prevedenie puzdra a ťahu pôsobí luxusným dojmom.
môžete mať 13.01 - 14.01
Máte rada luxusné náramky? Rada by ste ich ale raz za čas vymenili za štýlové hodinky? Potom sú dámske hodinky Guess pre vás ako stvorené. Hranatý ciferník je zasadený do výrazného oceľového puzdra, ktorý spoločne s ťahom tvorí jednoliaty celok.
môžete mať 13.01 - 14.01
Hodinky z dielne značky Guess sú dokonalým doplnkom pre každého moderného gentlemana. Ich ciferník zaujme na prvý pohľad funkciou ukazateľa dátumu, dňa v týždni a 24h času. Hodinky sú kompletne vyrobené z kvalitnej ušľachtilej ocele. Stavte na model, ktorý vás nikdy nesklame.
môžete mať 13.01 - 14.01
Hodinky z dielne značky Guess sú dokonalým doplnkom pre každého moderného gentlemana. Ich zlatý ciferník zaujme na prvý pohľad funkciou ukazateľa dátumu, dňa v týždni a 24h času. Hodinky sú kompletne vyrobené z kvalitnej ušľachtilej ocele s luxusným pozlátením.
môžete mať 13.01 - 14.01
Keď digitálky, tak od značky Guess. Na zápästí pôsobí veľmi ľahkým a nežným dojmom. Sú vyrobené z kvalitných materiálov a skvele sa hodia ku každému outfitu. Na prvý pohľad si každý všimne trblietavých kamienkov, ktoré zvýrazňujú hranatý tvar. Hranaté puzdro obsahuje obdĺžnikový displej.
môžete mať 13.01 - 14.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.