Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Dezodorant v spreji Guess Effect vám poskytne dlhotrvajúcu ochranu pred potom a nepríjemnými pachmi. Svieži dezodorant dopĺňa ďalšie produkty z rovnakého radu Guess Effect, ktorý je perfektnou voľbou pre všetkých moderných a dynamických mužov.
môžete mať 13.01 - 14.01
Aromatická kvetinovo-drevitá vôňa Guess 1981 Indigo For Men teraz v podobe dezodorantu, ktorý vám poskytne ochranu pred potom a dlhotrvajúci pocit sviežosti. Nadčasová vôňa, ktorá udáva smer a hodí sa pre každého sebavedomého muža.
môžete mať 13.01 - 14.01
Dezodorant v spreji Guess Seductive Homme Blue ponúka sviežu, orientálno-drevitú vôňu pre všetkých mužov, ktorí milujú luxus a prepych.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess Seductive Red Pour Homme – korenený doplnok z radu Seductive. Táto nezameniteľná mužská vôňa má silnú, odvážnu a podmanivú sviežosť. Úvod vône zasiahnu tóny jasných citrusov, škorice a fíg. Vôňa potom prechádza k šťavnatému kumquatu, pomarančovému kvetu a pelargónii.
môžete mať 13.01 - 14.01
Guess 1981 Los Angeles Women je orientálno-kvetinová vôňa pre ženy. Otvára sa ovocnými tónmi v podobe hrušky, červených ríbezlí a mandarínky. Potom prechádza do kvetinového srdca, ktoré podčiarkuje šťavnatý pomaranč. Kompozíciu uzatvára cédrové drevo, vanilka, pralinka, pižmo a ambroxan.
môžete mať 13.01 - 14.01
Night od značky Guess je vôňa pre mladých mužov, ktorí milujú elektronickú a tanečnú hudbu, večierky a všetko s nimi spojené. Jedná sa o orientálnu, drevitú vôňu, s ktorou budete na párty neprehliadnuteľní. Dezodorant vám poskytne pocit sviežosti a ochranu pred nepríjemnými pachmi.
môžete mať 13.01 - 14.01
Uomo Acqua od značky Guess je svieža vôňa pre mužov. V úvode vás prekvapí citrón s ľahkou sviežosťou uhorky, ktorá je doplnená o korenenú stopu kardamómu. V srdci sa snúbi chladivá šalvia so zemitými tónmi cyprusu a borievky.
môžete mať 13.01 - 14.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.