10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Dámska listová kabelka HWPM8777690-BLA Guess Dámska crossbody kabelka HWZG7879750-BLA
Guess Dámska listová kabelka HWPM8777690-BLA

Dámska listová kabelka. Uzatváranie na magnet.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Dámska crossbody kabelka HWZG7879750-BLA Guess Dámska crossbody kabelka HWZG7879750-BLA
Guess Dámska crossbody kabelka HWZG7879750-BLA

Dámska crossbody kabelka s peňaženkou v jednom. Odnímateľný popruh.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Dámska listová kabelka Guess Dámska crossbody kabelka HWZG7879750-BLA
Guess Dámska listová kabelka

Doplňujúce informácieMateriál: 100% polyesterFarba komponentov: striebornáPoznámka Dámska listová kabelka, uzatváranie na magnet, retiazkový popruh, vnútorné voľné aj zipsové vrecko.

môžete mať 17.01 - 21.01

Partner: VISO TRADE

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.