10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Bundy univerzálne modrá M4YN38D5DO2GAM1 Guess Bundy univerzálne modrá M4YN38D5DO2GAM1
Guess Bundy univerzálne modrá M4YN38D5DO2GAM1

Teplá a obopínajúca bunda pre muža klasická je bunda na chladnejšie dni. Tento nevyhnutné prvok oblečenie celoročné je dostupný v mnohých farbách a štýloch. To všetko na dodanie jedinečného nádychu zvyšku outfitu, ako aj na jednoduché zladenie so topánky.

môžete mať 17.01

Guess Bundy univerzálne béžová S Filip Guess Bundy univerzálne modrá M4YN38D5DO2GAM1
Guess Bundy univerzálne béžová S Filip

Teplá a obopínajúca bunda pre muža klasická je bunda na chladnejšie dni. Tento nevyhnutné prvok šatník celoročné je dostupný v mnohých farbách a štýloch. To všetko na dodanie jedinečného nádychu zvyšku outfitu, ako aj na jednoduché zladenie so topánky.

môžete mať 17.01

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.