10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Leo GW0637G1 Guess Krásny pozlátený náramok so zirkónmi Tiny Dancer JUBB04650JWYG (Dĺžka 14,5 cm)
Guess Leo GW0637G1

Hodláte si zaobstarať výnimočný módny doplnok, ktorý nikto neprehliadne? Stavte na štýlové hodinky Leo. Zamilujete si nevšedný tvar oceľového puzdra. Zaujímavým detailom sú aj dizajnové skrutky na puzdre. Ciferník obsahuje tri ukazovatele zobrazujúce dátum, deň v týždni aj 24 hodinový čas.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Luxusný oceľový náramok Hype JUMB01354JWAS Guess Moderný korálkový náramok Edgy Styles JUMB04059JWSTBK (Dĺžka 19 cm)
Guess Luxusný oceľový náramok Hype JUMB01354JWAS

Luxusný oceľový náramok Hype JUMB01354JWAS.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Max GW0493G1 Guess Moderný korálkový náramok Edgy Styles JUMB04059JWSTBK (Dĺžka 19 cm)
Guess Max GW0493G1

Módne hodinky Guess nechajú vyniknúť každý outfit. Puzdro vyrobené z ušľachtilej ocele v nadväznosti na článkový ťah z rovnakého materiálu tvorí perfektný celok. Ciferník zaujme veľmi dobrou čitateľnosťou. Hodinky Guess vás nikdy neomrzia.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Moderný oceľový náramok Logo Power UBB79102 Guess Moderný pozlátený náramok 4G Loop JUBB02282JWYGBK (Rozmer 14,5 - 18,5 cm - S)
Guess Moderný oceľový náramok Logo Power UBB79102

Moderný oceľový náramok Logo Power UBB79102.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Módny oceľový náramok 4G Rising JUBB04264JWRH Guess Moderný pozlátený náramok 4G Loop JUBB02282JWYGWH (Rozmer 14,5 - 18,5 cm - S)
Guess Módny oceľový náramok 4G Rising JUBB04264JWRH

Módny oceľový náramok 4G Rising JUBB04264JWRH.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG Guess Módny oceľový prsteň pre mužov South Elemeda JUMR04020JWSTBK (Obvod 64 mm)
Guess Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG

Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Modrý kožený náramok Malibu JUMB01345JWSTJBT/U Guess Módny pozlátený náramok Fine Heart JUBB01422JWRG (Rozmer 17 - 21 cm - L)
Guess Modrý kožený náramok Malibu JUMB01345JWSTJBT/U

Modrý kožený náramok Malibu JUMB01345JWSTJBT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Monarch GW0566G1 Guess Módny pozlátený náramok Fine Heart JUBB01422JWRG (Rozmer 17 - 21 cm - L)
Guess Monarch GW0566G1

Neprehliadnuteľné hodinky od obľúbenej značky Guess budú robiť radosť každému gentlemanovi, ktorý túži po výnimočnom módnom doplnku. Už na prvý pohľad si budete istý, že hodinky Monarch vás nikdy neomrzia. Robustné oceľové puzdro v zlatej úprave je prepojené s pohodlným koženým remienkom.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Monarch GW0566G2 Guess Nadčasový bronzový náramok s príveskami Round Harmony JUBB01163JWRG (Rozmer 16 - 20 cm - L)
Guess Monarch GW0566G2

Neprehliadnuteľné hodinky od obľúbenej značky Guess budú robiť radosť každému gentlemanovi, ktorý túži po výnimočnom módnom doplnku. Už na prvý pohľad si budete istý, že hodinky Monarch vás nikdy neomrzia. Robustné oceľové puzdro je prepojené s pohodlným koženým remienkom.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.