10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Štýlová oceľová retiazka My Chains JUMN01340JWSTT/U Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U
Guess Štýlová oceľová retiazka My Chains JUMN01340JWSTT/U

Štýlová oceľová retiazka My Chains JUMN01340JWSTT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U
Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U

Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U Guess Štýlový pozlátený náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWYGBKT/U
Guess Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U

Štýlový oceľový náhrdelník pre mužov Legacy JUMN03208JWSTBKT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Nadčasový oceľový náhrdelník Log-in JUMN02106JWSTT/U Guess Nadčasový oceľový náhrdelník Log-in JUMN02106JWSTT/U
Guess Nadčasový oceľový náhrdelník Log-in JUMN02106JWSTT/U

Nadčasový oceľový náhrdelník Log-in JUMN02106JWSTT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.