Cena
Štítok
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Nadčasový pozlátený náramok Arm Party JUBB04222JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Nadčasový oceľový náramok Arm Party JUBB04222JWRH.
môžete mať 14.01 - 15.01
môžete mať 14.01 - 15.01
môžete mať 14.01 - 15.01
Dvojitý pánsky náramok Edgy Styles JUMB04051JWSTBK.
môžete mať 14.01 - 15.01
Pánsky oceľový náramok so zirkónmi Eternity JUMB03237JWYGBKT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Pánsky oceľový náramok so zirkónmi Eternity JUMB03237JWSTBKT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Pánsky oceľový náramok so zirkónmi Eternity JUMB03237JWBKGNT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový náramok pre mužov Empire JUMB03200JWSTBKT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový oceľový náramok pre mužov Race JUMB04411JWSTGMT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový pánsky náramok Montecarlo JUMB04030JWSTBKT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový pozlátený náramok pre mužov Race JUMB04411JWYGGMT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.