Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Guess M3BI41K8FQ4G7V2 M3BI41K8FQ4G7V2 je perfektné tričko pre muža univerzálne celoročné vyrobené z kvalitného materiálu s veľkým dôrazom na detail. Použitý strih: krátky rukáv a spôsob výroby vám umožní vychutnať si pohodlie pri používaní.
môžete mať 17.01
Guess M2YI32J1314G7V2 M2YI32J1314G7V2 je vynikajúcim príkladom trička univerzálne celoročné. Tričko pre muža je vyrobené z kvalitného materiálu s veľkým dôrazom na detail. Použitý strih: krátky rukáv a spôsob výroby vám umožní vychutnať si pohodlie pri používaní.
môžete mať 17.01
Klasický štýl a moderný vzhľad. Tričko Guess M4YI57K8HM0A71W M4YI57K8HM0A71W vnáša do svojho nadčasového štýlu nádych sofistikovanosti, okrem iného aj vďaka svojmu strihu krátky rukáv. Odolné, ľahko padnúce a krásne strihané, Guess M4YI57K8HM0A71W je takmer dokonalé tričko.
môžete mať 17.01
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.