10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG Guess Módny pozlátený náramok Fine Heart JUBB01422JWRG (Rozmer 17 - 21 cm - L)
Guess Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG

Módny pozlátený náramok 4G Rising JUBB04264JWYG.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Oceľový náramok pre ženy Modern Love JUBB04011JWRH Guess Nežný pozlátený náramok so zirkónmi M`ama Non M`ama JUBB04668JWYGFC (Dĺžka 21 cm)
Guess Oceľový náramok pre ženy Modern Love JUBB04011JWRH

Oceľový náramok pre ženy Modern Love JUBB04011JWRH.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis
Guess Pôvabný oceľový náramok 4G Crush JUBB04156JWRHT/U Guess Pôvabný oceľový náramok Lovely Guess JUBB03036JWRH (Rozmer 14,5 - 18,5 cm - S)
Guess Pôvabný oceľový náramok 4G Crush JUBB04156JWRHT/U

Pôvabný oceľový náramok 4G Crush JUBB04156JWRHT/U.

môžete mať 14.01 - 15.01

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.