Cena
Štítok
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Štýlový oceľový náramok s príveskami Tiny Dancer JUBB04647JWRHS.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový pozlátený náramok La Fleur JUBB04549JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový pozlátený náramok s kvetinou La Fleur JUBB04557JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Štýlový pozlátený náramok s príveskami Tiny Dancer JUBB04647JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Trblietavý dámsky náramok Arm Party JUBB04219JWYGT/U.
môžete mať 14.01 - 15.01
Trblietavý dámsky náramok G Tennis JUBB01234JWRHEM.
môžete mať 14.01 - 15.01
Výrazný pozlátený náramok Modern Love JUBB04006JWYG.
môžete mať 14.01 - 15.01
Bronzový náramok so srdiečkom UBB78097-S.
Momentálne nedostupné
Romantický bronzový náramok s príveskami That`s Amore JUBB01077JWRG.
Momentálne nedostupné
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.