10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Novinka
Guess Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U Guess Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U
Guess Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U

Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Výrazný pozlátený náhrdelník Endless Dream JUBN03274JWYGT/U Guess Výrazné pozlátené náušnice so zirkónmi Love Guess JUBE04083JWYGTQT/U
Guess Výrazný pozlátený náhrdelník Endless Dream JUBN03274JWYGT/U

Výrazný pozlátený náhrdelník Endless Dream JUBN03274JWYGT/U.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Výrazný pozlátený náramok Guess JUMB01362JWYG Guess Výrazný pozlátený náramok s motýlikmi Chrysalis JUBB04088JWYGMCT/U
Guess Výrazný pozlátený náramok Guess JUMB01362JWYG

Výrazný pozlátený náramok Guess JUMB01362JWYG.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Výrazný pozlátený náramok s motýlikmi Chrysalis JUBB04088JWYGMCT/U Guess Výrazný pozlátený náramok s motýlikmi Chrysalis JUBB04088JWYGMCT/U
Guess Výrazný pozlátený náramok s motýlikmi Chrysalis JUBB04088JWYGMCT/U

Výrazný pozlátený náramok s motýlikmi Chrysalis JUBB04088JWYGMCT/U.

môžete mať 13.01 - 14.01

Partner: Vivantis
Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG
Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG

Romantický bronzový náramok s príveskami That`s Amore JUBB01077JWRG.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.