10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

Guess

Upresniť parametre
Guess Pánske slnečné okuliare Guess Pánska taška GUESS Vezzola Billfold v hnedej/modrej farbe
Guess Pánske slnečné okuliare

Poznámka Pánske slnečné okuliare, modrá farba skiel, s ochranným faktorom UV 400, dodávané v originálnom puzdre.

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG
Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG

Romantický bronzový náramok s príveskami That`s Amore JUBB01077JWRG.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.