Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Od tenkých a šik až po dlhé s kapucňou, Hi-Tec ponúka široký výber búnd, ktoré sa hodia do každého ročné obdobia. Či už hľadáte teplú bundu, trendovú džínsovú bundu alebo koženú bundu, pozrite si Hi-Tec celoročné za bezkonkurenčnú cenu.
môžete mať 02.12
Spoločnosť Hi-Tec Sports bola založená v roku 1974 v dedine Shoeburyness v Anglickom Essexe. Ich úspech má korene vo vývoji a designe prvých topánok THE HI-TEC SQUASH, špecificky navrhnutých pre rýchlo sa šíriacu hru squash. Tieto vzácne topánky zaznamenali medzi atletickou obuvou rekordný predaj cez 18 miliónov párov po celom svete a aj teraz zostáva HI-TEC SQUASH v Anglicku najlepšie predávaným modelom.
V skutočnosti to bol rok 1982, kedy sa Hi-Tec prostredníctvom svojej obchodnej značky a loga začal presadzovať ako významná celosvetová športová značka. Inovačný, úspešný a globálny rozvoj obchodnej značky Hi-Tec sa dokonca stal predmetom štúdie Harvardskej obchodnej školy. Dnes môžeme hrdo oznámiť, že sortiment viac než 500 produktov Hi-Tec sa pod značkami ako Hi-Tec OUTDOOR, Hi-Tec COURT, Hi-Tec GOLF, Hi-Tec SPORTS a MAGNUM predáva v 80 krajinách na celom svete.
.Vo Veľkej Británii je naša reklamná stratégia dôsledne zameraná na strednú cenovú kategóriu. Hi-Tec tak zaisťuje širokú a rôznorodú distribúciu, zahŕňajúcu maloobchodníkov a všeobecné „highstreet“ obdhody. Táto agresívna distribučná politika umiestňuje Hi-Tec medzi prvých štyroch najúspešnejších výrobcov športovej obuvi na anglickom trhu v posledných 10 rokoch. Vzhľadom k viditeľným úspechom spoločnosti Hi-Tec Sports v 70. a 80. rokoch došlo v júni 1988 k emisii akcií, ktoré boli obchodovateľné na Londýnskej burze cenných papierov, s cieľom zaistiť kapitál pre rozšírenie na medzinárodné trhy.
Na konci roku 1990 bol Hi-Tec celosvetovo úspešnou obchodnou značkou a rešpektovanou spoločnosťou na trhu. V roku 2000 predseda, zakladateľ a väčšinový akcionár spoločnosti Hi-Tec, pán Frank Van Wezel kúpil späť podiel z trhu a spoločnosť je tak znovu súkromne vlastnená a vedená.
Spoločnosť v súčasnosti zamestnáva približne 500 zamestnancov a generuje predaj viac než 250 miliónov dolárov, vďaka čomu obsadila druhé miesto v pozícii predaja outdoorovej obuvi.