Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Pohodlie je obzvlášť dôležitá otázka na dennej báze. Či už ide o športovať alebo zostať pokojne doma, dôležité je to pohodlné vo vašom oblečení a najmä v nohaviciach. Už niekoľko rokov sú nohavice teplákové stálym prvkom šatník, a to nielen počas tréningu.
môžete mať 27.02
Nohavice krátke sú súčasťou šatník, ktorý je obľúbený u mužov aj žien. Obúvajú sa na šport najmä v lete. Nohavice krátke univerzálne sú pohodlné a voľné oblečenie určené na celoročné, ktoré oceníte nielen počas dovolenky, ale aj pri každodenných aktivitách.
môžete mať 27.02
Nohavice teplákové sú súčasťou šatník, ktorý má každý z nás. Či už ide von, športovanie alebo len relax doma, nohavice sú dokonalým spoločníkom, ktorý poskytuje pohodlie za každých okolností. Nohavice Lacoste sú dostupné v mnohých farby, so všetkými druhmi vzorov.
môžete mať 27.02
Oblečenie spojené s relaxom, pohodlím a slobodou – krátke nohavice pre muža sú nevyhnutné prvkom šatník. Lacoste dizajnéri sú veľmi nápadití, aby navrhli originálne krátke nohavice určené na celoročné prispôsobené mnohým činnosti.
môžete mať 27.02
História značky Lacoste siaha až do roku 1933, kedy sa René Lacostu rozhodol skončiť s tenisovou kariérou a vrhol sa do sveta módy. Značka je známa svojím logom zeleného krokodíla, ktorá vznikla za čias tenisovej kariéry René Lacostu. Počas Davis Cupu dostal túto prezývku od fanúšikov a preniesol ju potom aj do sveta módy, kde sa značka stala symbolom kvalitného oblečenia.
Vstup tejto značky na trh sprevádzalo dnes celosvetovo známe polo tričko, ktoré využívajú vo veľkom tenisti celého sveta. V dnešnej dobe sa Lacoste netočí už len okolo oblečenia, ale vo svojom portfóliu má topánky, kabelky a parfumy. Parfumy sa vyznačujú sviežosťou a poskytujú pocit voľnosti. Tieto vlastnosti oceňujú predovšetkým mladí ľudia.
Dnes má Lacoste milióny spokojných zákazníkov po celom svete. Oblečenie je veľmi kvalitné, precízne a so štýlovým dizajnom. Lacoste predbieha dobu svojimi originálnymi nápadmi a šmrc, ktorý svojim produktom dáva.