Cena
Stav tovaru
Dostupnosť
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Doteraz najdokonalejšia ergonomická myš spoločnosti Logitech, ktorá kombinuje vedecky overenú ergonomickú konštrukciu s výkonom špičkových produktov prestížnu radu Logitech MX. Myš MX VERTICAL je navrhnutá tak, aby sa znížilo namáhanie predlaktia a tlak na zápästí. Jej neobvyklý 57 ° vertikálny sklon bol optimalizovaný s ohľadom na ergonomickú polohu ruky, bez toho aby sa tým obmedzila produktivita práce.
môžete mať ZAJTRA
môžete mať ZAJTRA
Ergonomická bezdrátová myš Logitech Lift v grafitově šedém provedení. Myš disponuje 6 tlačítky. Nastavitelné DPI do hodnoty až 4 000 DPI. Ergonomicky tvarovaná. Rozhraní USB. Pokročilá bezdrátová technologie připojení Advanced 2,4GHz a Bluetooth s dosahem až 10 metrů. Nízká hmotnost. Kompaktní rozměry. Funguje na 1 AA baterii s výdrží až 2 roky (baterie je součástí balení).
môžete mať 13.01
Spoločnosť Logitech, zameriavajúci sa na inováciu a kvalitu, vyvíja osobné periférne zariadenia, ktoré ľuďom umožňujú si lepšie vychutnať digitálny svet. Začala v roku 1981 s myšami, ktoré (vo svojej dobe ako novinka) poskytovali intuitívnejší spôsob komunikácie s osobným počítačom. Stala sa svetovou jednotkou v oblasti počítačových myší, a vyvinula tucet ich rôznych variantov, cieľom pokryť zvýšené potreby užívateľov stolových počítačov a notebookov.
Od tých čias sa rozšírila jej odbornosť v dizajne produktov mimo oblasť počítačových myší, so širokým portfóliom ovládacích zariadení, ktoré predstavujú ten "posledný milimeter" medzi vami a vaším počítačom, hrou na konzolu, digitálnou hudbou, alebo systémom domácej zábavy.
S produktmi predávanými takmer v každej krajine sveta teraz vedúce postavenie spoločnosti Logitech v oblasti inovácií zahŕňa široké portfólio osobných periférnych zariadení (bezdrôtových i káblových), so špeciálnym dôrazom na produkty pre ovládanie počítačov, hranie hier, komunikáciu cez internet, digitálnu hudbu a ovládanie systémov domácej zábavy.
U jednotlivých kategórií ich produktov študuje, akým spôsobom jej zákazníci používajú svoje digitálne zariadenia, a potom sa jej dizajnéri a inžinieri zamerajú na to, ako by mohli tieto zariadenia vylepšiť - urobiť ich tak pohodlnejšie, zábavnejšie, viac produktívne a úžasnejšie.