Cena
Stav tovaru
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Ideálne na počúvanie rozprávok aj obľúbených YouTuber – pôvabné detské káblové slúchadlá Philips SHK2000 s max. hlasitosťou 85 dB nadchnú svojou ľahulinkou konštrukciou vo veselých farbách každého malého poslucháča. Hrajú čistým zvukom vďaka 32 mm meničom a k audio zdroju sa pripájajú káblom s 3,5 mm jackom.
môžete mať ZAJTRA
Bluetooth Hands Free
môžete mať 10.12 - 12.12
Klasické káblovky s HiFi zvukom – to sú kvalitné káblové slúchadlá Philips TAH2005 pripojiteľné k zdroju zvuku 2 m audio káblom s 3,5 mm jack konektorom. Slúchadlá majú 40 mm neodymové meniče a sú ideálne pre každodenné počúvanie muziky. Pohodlie garantuje nastaviteľný hlavový oblúk.
môžete mať ZAJTRA
Je síce malý, ale aj napriek tomu vydáva výrazný zvuk – prenosný Bluetooth 5.2 reproduktor Philips TAS4807 je osadený 1× 45mm širokopásmovým prevodníkom a môže sa pochváliť RMS hudobným výkonom 10 W. Na nabitie hrá 12 h, je odolný vode aj prachu podľa normy IP67, disponuje handsfree mikrofónom a podporuje Multipoint BT aj GRP párovanie.
môžete mať ZAJTRA
Je síce malý, ale aj napriek tomu vydáva výrazný zvuk – prenosný Bluetooth 5.2 reproduktor Philips TAS4807 je osadený 1× 45mm širokopásmovým prevodníkom a môže sa pochváliť RMS hudobným výkonom 10 W. Na nabitie hrá 12 h, je odolný vode aj prachu podľa normy IP67, disponuje handsfree mikrofónom a podporuje Multipoint BT aj GRP párovanie.
môžete mať ZAJTRA
V obývačke, v spálni, v pracovni – skrátka všade zažiari svojím štýlovým prevedením a vynikajúcim zvukom Bluetooth reproduktor Philips TAW6205/10, ktorý má hudobný výkon 40 W a veľa šikovných funkcií. Nechýba mu Google Chromecast, Apple AirPlay 2, Spotify Connect, audio vstup 3,5mm jack aj pripojenie k sieti cez WiFi. Ovládať ho možno aj hlasom.
môžete mať ZAJTRA
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.