Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Konvenčné interiérové a pre signálne svetlá Vision, WBT10, W2,1×9,5d
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka PHILIPS WY5W Konvenčné interiérové a pre signálne svetlá Vision Typ: WY5W Charakteristika svetla: 30 lm Príkon: 5 W Napätie 12 V Životnosť: 3000 h Homologácia ECE 2 ks v balení
môžete mať 06.12 - 10.12
Autožiarovka Xenon X-tremeVision D2R, 1 kus v balení
môžete mať 09.12 - 11.12
Autožiarovka Xenon X-tremeVision D3S, 1 kus v balení
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon X-tremeVision D1S, 1 kus v balení
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon X-tremeVision D2S, 1 kus v balení
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon X-tremeVision D4S, 1 kus v balení
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon Standard D1S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon Standard D2S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon Vision D1S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon Vision D2R
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon Vision D2S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon Vision D3S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon WhiteVision D1S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon WhiteVision D3S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon WhiteVision D2S
môžete mať 10.12 - 12.12
Autožiarovka Xenon WhiteVision D2R
môžete mať 10.12 - 12.12
Žárovka je jedinečná svým extrémním designem a svítivostí. Když jsou světla vypnutá, můžete…
môžete mať 04.12 - 05.12
Vyšší třída směrových světel nabízející velmi stylový vzhled
môžete mať 04.12 - 05.12
Philips X-tremeVision Pro150 – až o 150 % jasnější světlo
môžete mať 04.12 - 05.12
Při běžné watáži 55 poskytuje až o 60% větší svítivost než klasická žárovka
môžete mať 04.12 - 05.12
Philips X-tremeVision Pro150 – o 150 % jasnější světlo
môžete mať 04.12 - 05.12
Až o 150% jasnější světlo proti standardní žárovce ve vzdálenosti 75m od vozidla
môžete mať 04.12 - 05.12
WhiteVision ultra Philips
môžete mať 04.12 - 05.12
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.