10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Philips Nabíjačka do auta DLP2521 4895229103665 Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621 4895229103719
Philips Nabíjačka do auta DLP2521 4895229103665

Nabíjačka do auta PHILIPS DLP2521 s portami USB-A a USB-C disponuje výkonom 36 W a umožňuje nabíjanie dvoch zariadení súčasne. Nabíjačka je vybavená ochranou proti prehriatiu, prepätiu a nadporu.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
Philips Nabíjačka do auta DLP2521C 4895229103672 Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621 4895229103719
Philips Nabíjačka do auta DLP2521C 4895229103672

Nabíjačka do auta PHILIPS DLP2521C s portami USB-A a USB-C disponuje výkonom 36 W a umožňuje nabíjanie dvoch zariadení súčasne. Súčasťou balenia je aj 1m kábel USB-C na USB-C. Nabíjačka je vybavená ochranou proti prehriatiu, prepätiu a nadporu.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621 4895229103719 Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621 4895229103719
Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621 4895229103719

Sieťová duálna nabíjačka PHILIPS DLP2621 s portami USB-A a USB-C disponuje výkonom 30 W a umožňuje nabíjanie dvoch zariadení súčasne. Nabíjačka je vybavená ochranou proti prehriatiu, prepätiu a nadporu.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621C 4895229103733 Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621C 4895229103733
Philips Sieťová duálna USB nabíjačka DLP2621C 4895229103733

Sieťová duálna nabíjačka PHILIPS DLP2621C s portami USB-A a USB-C disponuje výkonom 30 W a umožňuje nabíjanie dvoch zariadení súčasne. Súčasťou balenia je prepojovací 1m kábel USB-C na USB-C. Nabíjačka je vybavená ochranou proti prehriatiu, prepätiu a nadporu.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL

Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.

V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.

Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.

Špecializácia

domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.