Cena
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Voda je pro náš život absolutně nezbytná – ne vždy je ale snadné dostat se ke zdroji vody, která je opravdu čistá a zdravotně nezávadná. Pokud nebydlíte u průzračného pramenu v nedotčeném pralese,.
môžete mať 11.07 - 15.07
Philips náhradní filtr AWP183 Náhradní náplně ochrany proti tvorbě usazenin X-Guard pro model AWP9820, který efektivně zabraňuje tvorbě usazenin a částic. Chrání spotřebiče s topným tělesem, jako.
môžete mať 11.07 - 15.07
LED pásik na monitor s farebným senzorom, vhodný pre TV alebo monitory s uhlopriečkou 55–65 palcov, WiFi 2,4 GHz, stmievateľný, napájanie zo siete, aplikácie Tuya Smart a Smart Life, kompatibilný s Google Assistant a Amazon Alexa.
môžete mať 10.07 - 11.07
môžete mať 10.07 - 11.07
LED pásik, Hue LED White and Color Ambiance, 2 m základná sada, Bluetooth, pásik s napájacou jednotkou Philips LIGHTSTRIP PLUS, výkon 20 W, svetelný tok 1700 lm, 2000–6500 K, RGB, IP20, možnosť stmievania.
môžete mať 10.07 - 11.07
môžete mať 10.07 - 11.07
Nabíjačka do el.siete zakončená 2× USB konektorom, vstup 100 – 240V, výstupné hodnoty 5V / max. 1A, vhodná pre rad mobilných zariadení. Konektory: USB 2.0 Maximálny prúd: 1 A Počet USB konektorov: 2× Záruka 24 mesiacov.
môžete mať 08.07 - 09.07
Philips náhradní filtr AUT780 Filtr s membránou na reverzní osmózu efektivně odstraňuje těžké kovy, bakterie, viry, pesticidy, zbytkový chlór, antibiotika a efektivně snižuje tvrdost vody a.
môžete mať 11.07 - 15.07
PHILIPS AWP3754/10
Momentálne nedostupné
Svetelný pás LED, predĺženie 1 m, Bluetooth, pás Philips LIGHTSTRIP PLUS, výkon 11,5 W, svetelný tok 1030 lm, 2000–6500K, RGB, IP20, možnosť stmievania.
Momentálne nedostupné
Inteligentná zásuvka, mobilná aplikácia Philips Hue, kompatibilná s Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Assistant a Microsoft Cortana, rozmery 8,1 × 5,1 × 5,1 cm, biela.
Momentálne nedostupné
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.