Cena
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Philips filter na vodovodnú batériu On Tap AWP3754, ultrafiltrácia X-Guard Ultra, 3 režimy prúdu
môžete mať 10.12 - 12.12
Svetelný pás LED, predĺženie 1 m, Bluetooth, pás Philips LIGHTSTRIP PLUS, výkon 11,5 W, svetelný tok 1030 lm, 2000–6500K, RGB, IP20, možnosť stmievania.
môžete mať 05.12 - 06.12
LED pásik, Hue LED White and Color Ambiance, 2 m základná sada, Bluetooth, pásik s napájacou jednotkou Philips LIGHTSTRIP PLUS, výkon 20 W, svetelný tok 1700 lm, 2000–6500 K, RGB, IP20, možnosť stmievania.
môžete mať 05.12 - 06.12
Nabíjačka do el.siete zakončená 2× USB konektorom, vstup 100 – 240V, výstupné hodnoty 5V / max. 1A, vhodná pre rad mobilných zariadení. Konektory: USB 2.0 Maximálny prúd: 1 A Počet USB konektorov: 2× Záruka 24 mesiacov.
môžete mať 04.12 - 05.12
Vnútorné bodové svetlos diaľkovým ovládačom a Bluetooth pre ovládanie pomocou mobilného telefónu, Apple HomeKit, Amazon Alexa a Google Home. Produkt značky Philips je určený predovšetkým do spální a obývacích izieb – aj preto je vybavený vypínačom so stmievačom. Možno voliť zo štyroch schém svietivosti: Povzbudzujúca, Sústredenie, Čítanie a Relaxačná.
môžete mať ZAJTRA
LED pásik na monitor s farebným senzorom, vhodný pre TV alebo monitory s uhlopriečkou 55–65 palcov, WiFi 2,4 GHz, stmievateľný, napájanie zo siete, aplikácie Tuya Smart a Smart Life, kompatibilný s Google Assistant a Amazon Alexa.
Momentálne nedostupné
Inteligentná zásuvka, mobilná aplikácia Philips Hue, kompatibilná s Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google Assistant a Microsoft Cortana, rozmery 8,1 × 5,1 × 5,1 cm, biela.
Momentálne nedostupné
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.