10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Philips TAB5109/10 Philips TAB6305/10 - rozbalené
Philips TAB5109/10

2.0kanálový soundbar Philips TAB5109/10. Celkový výstupný výkon 120 W max. / 60 W RMS. Zvuk Dolby Digital/Dolby Digital Plus/DTS Digital Surround (DTS 5.1)/DTS Virtual:X. Kompatibilný s Bluetooth LE Audio, ovládanie cez aplikáciu zo smartfónu/tabletu. Rozhranie: 1× HDMI (ARC), optický vstup (audio), 1× USB, 1× 3,5 mm audio in, AC in.

môžete mať 03.12

Partner: MALL
Philips TAB5309/10 Philips TAB6305/10 - rozbalené
Philips TAB5309/10

2.1kanálový soundbar Philips TAB5309/10 s bezdrôtovým subwooferom. Celkový výstupný výkon 240 W max / 120 W RMS. Zvuk Dolby Digital/Dolby Digital Plus/DTS Digital Surround (DTS 5.1)/DTS Virtual:X. Kompatibilný s Bluetooth LE Audio, ovládanie cez aplikáciu zo smartfónu/tabletu. Rozhranie: 1× HDMI (ARC), optický vstup (audio), 1× USB, 1× 3,5 mm audio in, AC in.

môžete mať 03.12

Partner: MALL
Rozbalené
Philips TAB6305/10 - rozbalené Philips TAB6305/10 - rozbalené
Philips TAB6305/10 - rozbalené

2.1 kanálový soundbar s aktívnym bezdrôtovým subwooferom s celkovým výkonom 140 W. Bluetooth pripojenie, Dolby Digital / Dolby Audio, nízkoprofilový design, možnosť prehrávania z USB, možnosť připevniť na stenu. Rozhranie: HDMI s ARC, USB, optický digitálny zvukový vstup a 3,5mm jack.

môžete mať ZAJTRA

Partner: MALL
Rozbalené
Philips TAB8507/10B - rozbalené Philips TAB8507/10B - rozbalené
Philips TAB8507/10B - rozbalené

3.1 kanálový soundbar s aktívnym bezdrôtovým subwooferom s celkovým výkonom 600 W. HDR10+/Dolby Vision, Bluetooth pripojenie, Chromecast, AirPlay 2, Wi-Fi, Spotify Connect, Dolby Atmos, Dolby TrueHD, DTS Play-Fi (Multi-Room), prehrávanie z USB, je možné pripevniť na stenu. Rozhranie: 1× HDMI vstup, 1× HDMI výstup (eARC), 1× USB, digitálny optický zvukový vstup a 3,5 mm jack.

môžete mať 03.12

Partner: MALL

Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.

V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.

Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.

Špecializácia

domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.