Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Výška: 418 mm, Diaľkové ovládanie: áno, Trieda ochrany: I, Stmievateľné: nie, Životnosť: 15000 hodín, Hmotnosť: 7500g, Energetická trieda: E, Index podania farieb Ra: ≥ 80, Šírka: 485mm, Priemer: 485m
môžete mať 01.08 - 06.08
Výška: 418 mm, Diaľkové ovládanie: áno, Trieda ochrany: I, Stmievateľné: nie, Životnosť: 15000 hodín, Hmotnosť: 7800g, Energetická trieda: E, Index podania farieb Ra: ≥ 80, Šírka: 510mm, Priemer: 510m
môžete mať 01.08 - 06.08
Výška: 418 mm, Diaľkové ovládanie: áno, Trieda ochrany: I, Stmievateľné: nie, Životnosť: 15000 hodín, Hmotnosť: 7800g, Energetická trieda: E, Index podania farieb Ra: ≥ 80, Šírka: 510mm, Priemer: 510m
môžete mať 01.08 - 06.08
Stolový ventilátor s 3 nastaveniami rýchlosti pre dokonalé pohodlie. Philips Series 3000 CX3050/01 ponúka automatickú rotáciu a atraktívny dizajn v čierno-striebornej farbe.
môžete mať ZAJTRA
Stojanový ventilátor s 3 rýchlosťami pre dokonalé pohodlie. Philips Series 2000 CX2550/00 ponúka automatickú rotáciu a atraktívny dizajn v bielo-sivej farbe.
Momentálne nedostupné
Stojanový ventilátor s pripojením k aplikácii Air+. Philips Series 3000 CX3550/01 ponúka automatickú rotáciu a atraktívny dizajn v čierno-striebornej farbe.
Momentálne nedostupné
Stolový ventilátor s 3 nastaveniami rýchlosti pre dokonalé pohodlie. Philips Series 2000 CX2050/00 ponúka automatickú rotáciu a atraktívny dizajn v bielo-šedej farbe.
Momentálne nedostupné
Samootočný vežový ventilátor ponúka výkonné osvieženie s minimálnym hlukom a spotrebou energie. Philips Series 5000 CX5535/11 je vybavený 3 rýchlosťami, ktoré vám zaistia dokonalé pohodlie, funkciou aroma difuzéra a funkciou časovača. Minimalistický a atraktívny dizajn.
Momentálne nedostupné
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.