Cena
Štítok
Stav tovaru
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
LED monitor s uhlopriečkou 34", rozlíšením 3440 × 1440 a dobou odozvy 4 ms (sivá-šedá). Technológia VA. Pomer strán 21:9. Jas 350 cd/md. Kontrastný pomer 3000:1. Obnovovacia frekvencia 120 Hz. DP, USB.Repro 2 × 5 W. Vstavaná webkamera.Rozmery so stojanom 807 × 601 × 250 mm, hmotnosť 11,71 kg.
môžete mať 25.07 - 26.07
LED monitor s uhlopriečkou 34", rozlíšením 3440 × 1440 a dobou odozvy 1 ms MPRT. Technológia VA. Pomer strán 21:9. Jas 300 cd/md. Kontrastný pomer 3000:1. Obnovovacia frekvencia 100 Hz. HDMI, DP, DP Repro 2 × 5 W. Vstavaná webkamera Rozmery so stojanom 808 × 557 × 281 mm, hmotnosť 9,29 kg.
môžete mať 25.07 - 26.07
LCD monitor je vybavený UWQHD rozlíšením 3440 × 1440, s pomerom strán 21:9 a panelom IPS, odozvou 4 ms (sivá – šedá), jasom 300 cd/m2, kontrast 3000:1, technológia sRGB, Flicker-free, Blue Light Filter . Rozhranie: DisplayPort 1.4, HDMI 2.0, HDCP, 1 x USB-B (upstream), USB 3.2.
môžete mať 25.07 - 26.07
LCD monitor má uhlopriečku 43", VA panel, UHD rozlíšenie 3840 × 2160, pomer strán 16:9, jas 400 cd/m2. Doba odozvy je 4 ms, obnovovacia frekvencia je 60 Hz. Kontrast 4000:1. Disponuje konektormi DP . HDMI, USB-C 3.2 Má vstavané reproduktory Podporuje VESA Rozmery vrátane sú 978 × 677 × 281 mm.
môžete mať 25.07 - 26.07
Technologie podsvícení: LED Technologie panelu: IPS Dotykový displej: ne Úhlopříčka displeje (palce) ("): 27 Rozlišení displeje (bodů): 1920 × 1080 Doba odezvy (ms): 5 Jas (cd/m2): 250 Kontrast.
Už sa nepredáva
LCD monitor s uhlopriečkou 27" a Full HD rozlíšením 1920 × 1080 px. Pomer strán 16:9, jas 350 cd/m2, doba odozvy 1 ms (MPRT), kontrastný pomer 3000:1, farebnosť displeja 16,7 milióna. Konektory 1 DisplayPort, HDMI.
Momentálne nedostupné
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.