Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Vezmite si hudbu so sebou všade, kam len chcete! Neveľké rozmery, kvalitný kovový plášť a silikónový protišmykový prstenec dovolí používať reproduktor všade! Dokonalý zvuk, vysoká hlasitosť nastaviteľná otočným prstencom na plášti! Prístroj je kompatibilný so všetkými telefónmi, PDA alebo tablety,
môžete mať 04.12 - 05.12
Vezmite si hudbu so sebou všade, kam len chcete! Neveľké rozmery, kvalitný kovový plášť a silikónový protišmykový prstenec dovolí používať reproduktor všade! Dokonalý zvuk, vysoká hlasitosť nastaviteľná otočným prstencom na plášti! Prístroj je kompatibilný so všetkými telefónmi, PDA alebo tablety,
môžete mať 04.12 - 05.12
Zažite slobodu. Nezastaví sa pred ničím. Pevne drží a sú ultraľahké !! Verzia: ActionFit, Phyton, SHQ4305WS / 00 Farba: čierno / biela Pohodlne zdvíhate hovory z vášho mobilného telefónu. 8,6 mm reproduktory / uzavretá Oblúk na krk Ultra ľahké prevedenie s hmotnosťou 11,4 g pre maximálne poho
môžete mať 04.12 - 05.12
Ultraľahké slúchadlá ActionFit SHQ3300 odolná proti potu a vybavená nastaviteľným držiakom za uši vám umožní zamerať sa na cvičenie a nestrácať motiváciu. Trénujte s neuveriteľným zvukom a takým pohodlím, že o nich takmer neviete. Nastaviteľný držiak za uši zaistí, že sa slúchadlá ActionFit SHQ3300
môžete mať 04.12 - 05.12
Zažite slobodu. Nezastaví sa pred ničím. Pevne drží a sú ultraľahké !! Verzia: ActionFit, Phyton, SHQ4300OR / 00 EAN: 6925970700245 Farba: červeno / biela Pohodlne zdvíhate hovory z vášho mobilného telefónu. 8,6 mm reproduktory / uzavretá Oblúk na krk Ultra ľahké prevedenie s hmotnosťou 11,4
môžete mať 04.12 - 05.12
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.