Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Farba: nerez, Energetická trieda: A +, Hĺbka (mm): hĺbka zapustenia – 115, Krytie: IP44, Materiál: plast / nerezová oceľ, Max. príkon (W): 1×3W, Montážny otvor: 105×105, Napájanie (V): 220–240, Svetel
môžete mať 09.12 - 11.12
⭐ Záhradná lampa LED fasádne nástenné svietidlo zo série HEDGEHOG v sivej farbe od známej firmy PHILIPS. Svietidlo je vyrobené z kvalitnej hliníkovej zliatiny a je vhodné pre povrchovú montáž. Svietidlo je vybavené obľúbeným závitom E27, ktorý umožňuje montáž žiaroviek s výkonom nepresahujúcim 42W.
môžete mať 06.12 - 10.12
⭐ Záhradná lampa LED fasádne nástenné svietidlo zo série CAPRICORN v šedej farbe od známej firmy PHILIPS. Svietidlo je vhodné pre povrchovú montáž. Moderné fasádne nástenné svietidlo je vybavené integrovaným LED svetelným zdrojom s výkonom 6W, ktorý svieti teplým bielym svetlom s teplotou 2700K.
môžete mať 06.12 - 10.12
⭐ Záhradná lampa LED v podobe stojaceho stĺpika, vysoké 40cm zo série ARBOUR v sivi barvi od známej a renomovanej firmy PHILIPS. Svietidlo je vyrobené z kvalitnej hliníkovej zliatiny a je určené na montáž na zem. Záhradné svietidlo je vybavené integrovaným LED svetelným zdrojom s výkonom 6W.
môžete mať 06.12 - 10.12
Farba: nerez, Energetická trieda: A ++, Hĺbka (mm): hĺbka zapustenia – 105, Krytie: IP67, Materiál: nerez, Max. príkon (W): 1×3W, Montážny otvor: 115, Napájanie (V): 220–240, Svetelný tok (lm): 270, Š
môžete mať 05.12 - 06.12
Príkon: 1 W, Svetelný tok: 120 lm, Technológia: integrovaný LED zdroj, Životnosť: 20000 h, Index podania farieb: CRI = 80, Teplota farby svetla: 2700 K, Energetická trieda: E, Hmotnosť: 170 g, Krytie:
môžete mať 09.12 - 11.12
Príkon: 1 W, Svetelný tok: 120 lm, Technológia: integrovaný LED zdroj, Životnosť: 20000 h, Index podania farieb: CRI = 80, Teplota farby svetla: 2700 K, Energetická trieda: E, Hmotnosť: 170 g, Krytie:
môžete mať 08.01 - 13.01
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.