10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Philips rýchlovarná kanvice HD9318/00 Series 3000 Philips rýchlovarná kanvica Eco Conscious Edition HD9365/10
Philips rýchlovarná kanvice HD9318/00 Series 3000

Varná kanvica s príkonom 2200 W s objemom 1,7 l. Philips HD9318/00 Series 3000 disponuje kontrolkou prevádzky, ukazovateľom vodnej hladiny a automatickým vypnutím.  Ochrana proti prehriatiu a protišmykové podložky zaistia bezpečnú prevádzku.

môžete mať DNES

Partner: MALL
Philips rýchlovarná kanvica Eco Conscious Edition HD9365/10 Philips rýchlovarná kanvica Eco Conscious Edition HD9365/10
Philips rýchlovarná kanvica Eco Conscious Edition HD9365/10

Rýchlovarná kanvica v udržateľnom dizajne 100 % z bioplastov s energeticky úspornými funkciami. Philips Eco Conscious Edition HD9365/10 je vybavená bezdrôtovou otočnou základňou, ľahko čitateľným indikátorom hladiny vody a plochým vykurovacím telesom. Automatické vypnutie.

môžete mať DNES

Partner: MALL
Philips rýchlovarná kanvica HD9318/20 Philips rýchlovarná kanvica Eco Conscious Edition HD9365/10
Philips rýchlovarná kanvica HD9318/20

Rýchlovarná kanvica s príkonom 2200 W a s rodinným objemom 1,7 litra. Philips HD9318/20 ponúka ploché teleso pre rýchlejší var, mikrositko na zachytenie drobných čiastočiek vodného kameňa a mnohonásobnú ochranu proti vyvareniu vody. Jednoduché plnenie vekom alebo hubičkou.

môžete mať DNES

Partner: MALL
Philips rýchlovarná kanvica HD9318/70 Philips rýchlovarná kanvica HD9318/70
Philips rýchlovarná kanvica HD9318/70

Rýchlovarná kanvica s príkonom 2200 W a s rodinným objemom 1,7 litra. Philips HD9318/70 ponúka ploché teleso pre rýchlejší var, mikrositko na zachytenie drobných čiastočiek vodného kameňa a mnohonásobnú ochranu proti vyvareniu vody. Jednoduché plnenie vekom alebo hubičkou.

môžete mať DNES

Partner: MALL

Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.

V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.

Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.

Špecializácia

domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.