Cena
Stav tovaru
Dostupnosť
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Ideálne na počúvanie rozprávok aj obľúbených YouTuber – pôvabné detské káblové slúchadlá Philips SHK2000 s max. hlasitosťou 85 dB nadchnú svojou ľahulinkou konštrukciou vo veselých farbách každého malého poslucháča. Hrajú čistým zvukom vďaka 32 mm meničom a k audio zdroju sa pripájajú káblom s 3,5 mm jackom.
môžete mať ZAJTRA
Klasické káblovky s HiFi zvukom – to sú kvalitné káblové slúchadlá Philips TAH2005 pripojiteľné k zdroju zvuku 2 m audio káblom s 3,5 mm jack konektorom. Slúchadlá majú 40 mm neodymové meniče a sú ideálne pre každodenné počúvanie muziky. Pohodlie garantuje nastaviteľný hlavový oblúk.
môžete mať ZAJTRA
Čistý a krásne iskrivý zvuk so silnými basmi vám pri sledovaní filmov a seriálov pošlú do uší moderné bezdrôtové TV slúchadlá Philips TAH6005, ktoré sú osadené výkonnými 30mm meničmi. FM pripojenie s automatickým ladením garantuje prenos zvuku bez oneskorenia za obrazom. Na nabitie AAA batérie hrajú 18 h.
môžete mať ZAJTRA
Urobia radosť malým poslucháčom a malým poslucháčkam nielen príjemným zvukom, ale aj pekným dizajnom so svetelnými panelmi – detské Bluetooth 5.0 slúchadlá Philips TAK4206 majú obmedzenú hlasitosť na bezpečných 85 dB a možno ich ovládať aplikáciou Philips Headphones. Na nabitie hrajú 28 h, disponujú audio vstupom pre káblové pripojenie a majú mikrofón pre handsfree hovory.
môžete mať ZAJTRA
Bezpečné a ultramoderné detské Bluetooth 5.2 slúchadlá Philips TAK4607 pracujú s kostným vedením zvuku a ponúkajú otvorenú konštrukciu neizolujúcu od okolitého diania. Sú určené deťom vo veku od 4 do 12 rokov, nepoškodzujú totiž citlivý detský sluch vďaka obmedzenej hlasitosti na 85 dB. Disponujú ENC mikrofónom pre handsfree hovory a na nabití hrajú 5 h.
môžete mať ZAJTRA
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.