Cena
Stav tovaru
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
K zdroju zvuku je pripojíte bez použitia kábla pomocou Bluetooth 5.0 bezdrôtovej technológie – moderné prenosné slúchadlá Philips TAT2236 vám hneď po spárovaní s mobilom pustia do uší zvuk skvelej kvality a budú hrať celých 6 h na nabitie. Ďalších 12 h prevádzky pridá nabíjací box. Model je odolný vode podľa IPX4 a vybavený handsfree funkciou.
môžete mať DNES
Radujte sa z maličkostí, radujte sa z maličkých Bluetooth 5.3 slúchadiel Philips TAT1209 s prirodzeným zvukom a s funkciou posilnenia basov. Na nabitie hrajú 6 h, nabíjací box predĺži dobu prevádzky slúchadiel o ďalších 12 h. Sú vybavené mikrofónom a odolné podľa normy IPX4.
môžete mať DNES
Urobia radosť malým poslucháčom a malým poslucháčkam nielen príjemným zvukom, ale aj pekným dizajnom so svetelnými panelmi – detské Bluetooth 5.0 slúchadlá Philips TAK4206 majú obmedzenú hlasitosť na bezpečných 85 dB a možno ich ovládať aplikáciou Philips Headphones. Na nabitie hrajú 28 h, disponujú audio vstupom pre káblové pripojenie a majú mikrofón pre handsfree hovory.
môžete mať DNES
Bezpečné a ultramoderné detské Bluetooth 5.2 slúchadlá Philips TAK4607 pracujú s kostným vedením zvuku a ponúkajú otvorenú konštrukciu neizolujúcu od okolitého diania. Sú určené deťom vo veku od 4 do 12 rokov, nepoškodzujú totiž citlivý detský sluch vďaka obmedzenej hlasitosti na 85 dB. Disponujú ENC mikrofónom pre handsfree hovory a na nabití hrajú 5 h.
môžete mať DNES
K zdroju zvuku je pripojíte bez použitia kábla pomocou Bluetooth 5.0 bezdrôtovej technológie – moderné prenosné slúchadlá Philips TAT2236 vám hneď po spárovaní s mobilom pustia do uší zvuk skvelej kvality a budú hrať celých 6 h na nabitie. Ďalších 12 h prevádzky pridá nabíjací box. Model je odolný vode podľa IPX4 a vybavený handsfree funkciou.
môžete mať DNES
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.