Cena
Štítok
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Napájanie (V): 220–240 V, Krytie: IP20, Typ zdroja: LED, Zdroj súčasťou balenia: Ano, Trafo súčasťou balenia: Ano, Farba: biela, Materiál: plast, Max. príkon (W): 4×6W, Svetelný tok (lm): 2350 lm, Výš
môžete mať 03.12 - 04.12
Krytie: IP 65, Použitie: do vlhka a pre čisté prevádzky, Typ svietidla: prisadené, Povrchová úprava: šedá, Svetelný zdroj súčasťou dodávky: nie, Prevádzkové napätie: 230V, Predradník: elektronický HF,
môžete mať 05.12 - 06.12
Výška: 100 mm, Trieda ochrany: II, Šírka: 130mm, Dĺžka: 130mm, Ochrana IP: IP20, Príkon sv. zdroje: 50W, Celkový príkon: 100W, Napätie: 220–240 V, Pätica: GU10, Vr. svetelného zdroja: nie, Materiál: k
môžete mať 08.01 - 13.01
Výška: 100 mm, Trieda ochrany: II, Šírka: 210mm, Dĺžka: 210mm, Ochrana IP: IP20, Príkon sv. zdroje: 50W, Celkový príkon: 200W, Napätie: 220–240 V, Pätica: GU10, Vr. svetelného zdroja: nie, Materiál: k
môžete mať 08.01 - 13.01
Výška: 100 mm, Trieda ochrany: II, Šírka: 90mm, Dĺžka: 90mm, Ochrana IP: IP20, Príkon sv. zdroje: 50W, Celkový príkon: 50W, Napätie: 220–240 V, Pätica: GU10, Vr. svetelného zdroja: nie, Materiál: kov,
môžete mať 08.01 - 13.01
Príkon: 40 W, Svetelný tok: 4300 lm, Technológia: integrovaný LED zdroj, Životnosť: 20000 h, Napätie: 220 V – 240 V, Teplota farby svetla: 2700 K – 6500 K, Energetická trieda: F, Krytie: IP20, Materiá
môžete mať 09.12 - 11.12
Príkon: 24 W, Svetelný tok: 2500 lm, Technológia: integrovaný LED zdroj, Životnosť: 20000 h, Napätie: 220 V – 240 V, Teplota farby svetla: 2700 K – 6500 K, Energetická trieda: F, Krytie: IP20, Materiá
môžete mať 08.01 - 13.01
Stropní podhledové svítidlo Meson z kolekce funkčního osvětlení značky Philips v kulaté verzi o průměru 14 cm v elegantní bílé barvě je určeno pro vestavnou montáž do interiéru s krytím IP20, které.
môžete mať 09.12 - 11.12
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.