Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Príkon: 15 W, Napätie: 20–60 V, Životnosť: 30000 h, Pätica: GX24q-3, Priemer: 42 mm, Dĺžka: 156 mm, Svetelný tok: 1,620 lm, Farba svetla: 3000 K, Ra: 82, Stmievateľné : nie, Vyžarovací uhol: 120 st.,
môžete mať 07.01 - 10.01
Príkon: 15 W, Napätie: 20–60 V, Životnosť: 30000 h, Pätica: GX24q-3, Priemer: 42 mm, Dĺžka: 156 mm, Svetelný tok: 1,800 lm, Farba svetla: 4000 K, Ra: 82, Stmievateľné : nie, Vyžarovací uhol: 120 st.,
môžete mať 07.01 - 10.01
Príkon: 15 W, Pätica: G13, Dĺžka: 438 mm, Priemer: 26 mm Germicídne žiarivka UV-C. UV-C žiarenie spôsobuje zápal očných spojiviek alebo popáleniny pokožky. Pri práci pod UV-C je potrebné chrániť pokož
môžete mať 05.12 - 06.12
Príkon: 15W, Napätie: 55V, Pätica: G13, Dĺžka: 451.6mm, Priemer: 26mm, Stmievateľné
môžete mať 05.12 - 06.12
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.