Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Vrecká Wonderbag Original 8 ks + Wonderbag Mint Aróma 2 ks pre vysávače Rowenta.
môžete mať DNES
Rowenta ZR200720 High Filtration Hygiene+ Anti-Odour 4 pcs. Textilné vrecko špeciálne vyvinuté pre radu Silence Force 4A. V balení 4 ks.
môžete mať DNES
Textilné vrecko špeciálne vyvinuté pre rad vysávačov Rowenta Silence Force 4A. Vrecká Rowenta ZR200940 Hygiene+ Aromatic Cotton Flower zaručujú 99,99% filtráciu. Vďaka automatickému uzáveru už vás neprekvapí oblak prachu pri jeho výmene.
môžete mať DNES
Jednorazové vrecká Wonderbag Compact pre vybrané vysávače značky Rowenta.
môžete mať DNES
Trojvrstvové univerzálne textilné vrecko s vysokou účinnosťou mikrofiltrácie. Rowenta WB406140 disponuje patentovaným univerzálnym adaptérom, vďaka ktorému ho je možné umiestniť do väčšiny vysávačov. Objem 6 litrov. V balení nájdete 5 kusov.
môžete mať DNES
Rowenta ZR 200540. Nový sáčok s extrémne vysokým stupňom filtrácie 99,99% nečistôt zaručuje dokonalú čistotu a hygienu. Špeciálne zloženie vrecka spolu s filtráciou pred a za motorom zaručuje 99.99% filtráciu.
môžete mať DNES
Nemec Robert Weintraud založil v Nemecku v roku 1909 spoločnosť "Weintraud & CO“ a registroval značku ´Rowenta´. V tej dobe značka predávala výrobky, ktoré mali s tými súčasnými spoločné len málo (písacie nástroje, fajčiarske potreby a toaletné potreby).
Počas 20. rokov prišla Rowenta s prvým radom malých domácich prístrojov, medzi ktorými nájdeme žehličku, toaster, kávovar a kanvicu. Rowenta svojimi inováciami ovplyvnila veľké množstvo ľudí v oblasti výrobkov starajúcich sa o plátený tovar. Napríklad v roku 1949 prišla s prvou žehličkou vybavenou termostatom a v roku 1957 s prvou naparovacou žehličkou. V roku 1974 Rowenta uvádza na trh svoje prvé vysávače. Tie od tej doby hrajú stále dôležitejšiu úlohu v rámci celej značky a aj v súčasnosti sú nevyhnutnou súčasťou úspechu.
Aj v súčasnosti Rowenta navrhuje svoje výrobky s predstavou harmónie a vyrovnanosti so súčasným kladením zvláštnej pozornosti na kvalitu designu a sprarcovania. Na začiatku tretieho milénia opätovne potvrdila svoju silu vytvorením nového loga a nových výrobkov s pomocou svetoznámych designerov, ktorí uchopili podstatu značky a predstavili ju budúcnosti.
Špecializácia
Žehličky, žehličky na vlasy, rýchlovarné kanvice, fény, kulmy a stylery, vysávače, ventilátory.