Cena
Štítok
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Bezvreckový vysávač s príkonom 700 W a s Cyclone Technology pre stály výkon. SENCOR SVC 1025GR je vybavený filtrom HEPA H13, XL nádobou na prach s objemom 2 litre a elektronickou reguláciou sacieho výkonu. Akčný rádius až 8 m a automatické navíjanie kábla.
môžete mať 27.12
Podlahový bezvreckový vysávač. Sencor SVC 730 GR obsahuje umývateľný HEPA filter a systém cyklónového vysávania, ktorý oddeľuje prach od vzduchu a tým zachytáva viac prachu, než klasické vysávače. Navyše tým šetrí HEPA filter. Vysávač Sencor SVC 730 GR má prachovú nádobu s objemom 1,5 litra.
môžete mať 30.12
Bezvreckový vysávač s novým cyklónovým systémom štvrtej generácie, ktorý dokonale oddeľuje prach od vzduchu už na prvom stupni filtrácie. Sencor SVC 512 VT používa umývateľný HEPA filter a funkciu SoftStart, ktorá nezaťažuje elektrickú sieť pri štarte vysávača. Nechýba ani klasické príslušenstvo. Vysávač SVC 512 VT má navyše vysoko účinný 890 W ECO motor.
môžete mať 27.12
Bezvreckový vysávač s príkonom 800 W a filtračným systémom Cyclone s EPA E12 filtrami. SENCOR SVC 1015TQ 3AAA ponúka možnosť nastavenia sacieho výkonu, plne umývateľnú nádobu na prach s objemom 1,5 litra a špeciálne navrhnuté pogumované kolieska.
môžete mať 27.12
Bezvreckový vysávač Sencor SVC 1025GR Cyclone Technology – stály výkon Clean Air HEPA H13 filter zaisťuje špičkovú filtráciu vhodnú pre alergikov Najvyššia trieda energetickej účinnosti Najvyššia trieda účinnosti …
Momentálne nedostupné
Bezvreckový vysávač Vysoko účinný 890 W ECO motor Hlučnosť 76 dB Nový systém 4th Generation Cyclone pre dokonalé oddelenie prachu od vzduchu zachytáva viac prachu už na 1. stupni filtrácie a šetrí tak HEPA …
Momentálne nedostupné
Bezvreckový vysávač Vysoko účinný 890 W ECO motor Hlučnosť 76 dB Nový systém 4th Generation Cyclone pre dokonalé oddelenie prachu od vzduchu zachytáva viac prachu už na 1. stupni filtrácie a šetrí tak HEPA …
Momentálne nedostupné
V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .