Cena
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Vyhrievacia deka (podložka) Pohodlná vďaka priedušným a na dotyk príjemným materiálom Mäkká flísová látka s prešitím Stamp Welding pre dlhšiu životnosť Japonská technológia zaisťuje vysokú spoľahlivosť …
Momentálne nedostupné
Vyhrievaná dečka Extra mäkký našuchorený baránok, sherpa Japonská technológia vodičov zaručuje spoľahlivosť výrobku 9 teplotné nastavenie s podsvietenými číslicami XL veľkosť Prateľná vďaka odnímateľnému …
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia deka (podložka) Rozmer pre jednu osobu na jednoposteľ (150 × 80 cm) Diaľkový ovládač 2 stupne nastavenia teploty Odporúčaná doba predhriatia 30 min.
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia deka (podložka) Rozmer pre jednu osobu na jednoposteľ (150 × 80 cm) Diaľkový ovládač 2 stupne nastavenia teploty Odporúčaná doba predhriatia 30 min.
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia topánka Príjemná na dotyk s priedušným mikroflísom Výnimočne mäkký a hebký materiál Elektronická regulácia teploty Japonská technológia zaisťuje vysokú spoľahlivosť 3 podsvietené stupne nastavenia …
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia deka (podložka) Rozmer pre jednu osobu na jednoposteľ (150 × 80 cm) diaľkový ovládač 2 stupne nastavenia teploty Odporúčaná doba predhriatia 30 min.
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia deka (podložka) Pohodlná vďaka priedušným a na dotyk príjemným materiálom Mäkká flísová látka s prešitím Stamp Welding pre dlhšiu životnosť Japonská technológia zaisťuje vysokú spoľahlivosť …
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia deka (podložka) Rozmer pre dve osoby na dvojposteľ (160 × 140 cm) 2 nezávislé diaľkové ovládače 2 stupne nastavenia teploty Odporúčaná doba predhriatia 30 min.
Momentálne nedostupné
Vyhrievacia deka (podložka) Rozmer pre dve osoby na dvojposteľ (160 × 140 cm) 2 nezávislé diaľkové ovládače 2 stupne nastavenia teploty Odporúčaná doba predhriatia 30 min.
Momentálne nedostupné
V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .