10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SMF 4000BK SENCOR šľahač mlieka SMF 1010BK
SENCOR SMF 4000BK

Šľahač mlieka s kapacitou na 300 ml mlieka a príkonom 650 W. SENCOR SMF 4000BK je vybavený indukčným ohrevom a 4 plne automatickými režimami. Odolný nepriľnavý povrch z nerezovej ocele zabraňuje pripáleniu mlieka a je vhodný pre umývanie v umývačke.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR šľahač mlieka SMF 1010BK SENCOR šľahač mlieka SMF 1010BK
SENCOR šľahač mlieka SMF 1010BK

Napeňovač mlieka vytvorí bohatú a krémovú penu v priebehu niekoľkých sekúnd. SENCOR SMF 1010BK je vybavený metličkou z nerezovej ocele, chrómovaným elegantným stojanom a ergonomickým tvarom tela. Skvele sa hodí aj pre ovsené, sójové, kešu a iné nemlieko.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR SMF 2020 WH SENCOR šľahač mlieka SMF 1010BK
SENCOR SMF 2020 WH

Napeňovač mlieka Sencor SMF 2020 WH je vhodný na prípravu Latté, Cappuccina, Frappé a iných nápojov na báze napeneného alebo horúceho mlieka. Napeňovač má nepriľnavú povrchovú úpravu, tri plne automatické režimy prevádzky a dva ľahko vymeniteľné nástavce.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR šľahač mlieka SMF 2031BK SENCOR SEX 002 vodný filter k SES 4900SS
SENCOR šľahač mlieka SMF 2031BK

Napeňovač mlieka s metlou z nerezovej ocele pre pôsobivé výsledky. SENCOR SMF 2031BK je vybavený dvojstenným dizajnom, tvarom pre jednoduchú manipuláciu a nadčasovým kompaktným dizajnom. Optimálny výkon 1100–3500 otáčok za minútu umožňuje dosiahnuť vynikajúci výsledok.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
SENCOR SEX 002 vodný filter k SES 4900SS SENCOR SEX 002 vodný filter k SES 4900SS
SENCOR SEX 002 vodný filter k SES 4900SS

Vodný filter Filter je vhodný pre kávovar Sencor SES 4900SS Zlepšuje chuť a vôňu kávy Ľahko a rýchlo sa inštaluje Redukuje vodný kameň a tým vylepšuje kvalitu vody Pomáha lepšiemu výkonu kávovaru Predlžuje …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SMF 1010BK Napeňovač mlieka SENCOR SEX 002 vodný filter k SES 4900SS
SENCOR SMF 1010BK Napeňovač mlieka

Napeňovač mlieka Vytvorí bohatú a krémovú penu v priebehu niekoľkých sekúnd Profesionálna finálna úprava vášho latté, cappuccina, macchiata, horúcej čokolády alebo matcha latté.

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SMF 2020WH napeňovač mlieka SENCOR SMF 2020WH napeňovač mlieka
SENCOR SMF 2020WH napeňovač mlieka

Napeňovač a ohrievač mlieka Vhodný na prípravu Latté, Cappuccina, Frappé a iných nápojov na báze napeneného alebo horúceho mlieka Tri plne automatické režimy prevádzky: – Napenenie mlieka s ohrevom (max. kapacita …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SMF 4000BK napeňovač mlieka SENCOR SMF 2020WH napeňovač mlieka
SENCOR SMF 4000BK napeňovač mlieka

Napeňovač a ohrievač mlieka Patentovaná technológia zaručuje efektívnejšiu prípravu Vhodný na prípravu Latté, Cappuccina, Frappé a iných nápojov na báze napeneného alebo horúceho mlieka Štyri plne automatické …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .