10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SVX 50HB hubica na tvrdé podlahy SENCOR SVXD 9801 Tesnenie nádoby SVC 98x
SENCOR SVX 50HB hubica na tvrdé podlahy

Univerzálna hubica na tvrdé podlahy Možno pripojiť akúkoľvek trubicu do priemeru 35 mm Štetiny z konských vlasov s výhodami oproti polypropylénu: väčšia hustota (lepšie stiera prach) Jemnejší vlas (lepšie kopíruje …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SVX 110TB univ. turbohubica SENCOR SVXD 9801 Tesnenie nádoby SVC 98x
SENCOR SVX 110TB univ. turbohubica

Univerzálna turbohubica Možno pripojiť akúkoľvek trubicu Beznapäťová prevádzka (využíva podtlaku a prúdu vzduchu k rotácii vlastnej kefy) Zvyšuje účinnosť vysávania až o 25% Efektívne odstraňuje zašliapané …

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SVXD 9801 Tesnenie nádoby SVC 98x SENCOR SVXD 9801 Tesnenie nádoby SVC 98x
SENCOR SVXD 9801 Tesnenie nádoby SVC 98x

SENCOR SVXD 9801 Tesnenie nádoby SVC 98×

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR SVXD 787 Spojka SVC 0725/87x SENCOR SVXD 787 Spojka SVC 0725/87x
SENCOR SVXD 787 Spojka SVC 0725/87x

SENCOR SVXD 787 Spojka SVC 0725/87×

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .