10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SPV 7012T SENCOR SLE 24S700TCS
SENCOR SPV 7012T

Prenosný LCD televízor s rozlíšením (1024 × 600), uhlopriečka 26 cm (10,1"). Sencor SPV 7012T má digitálny tuner pre DVB-T/T2 (HEVC), dokáže nahrávať záznam z vysielania do úložiska USB, rovnako tak prehráva fotografie, hudbu a video prostredníctvom USB 2.0 portu (podpora až 32 GB). Na prehrávanie audia slúžia 2 vstavané reproduktory s výkonom 3 W a podporou Dolby Digital, 1× HDMI 1.4, 1× USB 2.0, digitálny koaxiálny výstup, slúchadlový výstup, vstavaná batéria, auto napájanie 12 V.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR SLE 24S700TCS SENCOR SLE 24S700TCS
SENCOR SLE 24S700TCS

Smart LED TV Sencor SLE 24S700TCS s rozlíšením HD ready (1366×768) s uhlopriiečkou 60 cm (24"). Tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2. Skylink Fastscan. Operačný systém VIDAA. Integrovaná Wi-Fi, webový prehliadač, HbbTV, LAN, DLNA, prehrávanie z USB (foto/video/audio). Výkon reproduktorov 6 W (2× 3W). Rozhranie: 3× HDMI, 2× USB 2.0, RJ-45 Ethernet, digitálny optický audio výstup, slúchadlový výstup, CI+ slot.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .