10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR ryžovar SRM 3151BK SENCOR pomalý hrniec SPR 6300BK
SENCOR ryžovar SRM 3151BK

Multifunkčný hrniec – ryžovar s príkonom 700 W a objemom 1,5 litra. Sencor SRM 3151BK ponúka 11 špeciálnych funkcií varenia, digitálny displej a 24-hodinový časovač. Plne automatická prevádzka. Veko s otvorom.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR pomalý hrniec SPR 6300BK SENCOR pomalý hrniec SPR 6300BK
SENCOR pomalý hrniec SPR 6300BK
OKAMŽITÁ ZĽAVA: Zľava 20 % po zadaní kódu 2420SENS v košíku (platí 2. 12. – 19. 12. 2024, alebo do vypredania zásob)!
Multifunkčný pomalý hrniec s objemom 6 litrov as príkonom 1360 W. Sencor SPR 6300BK ponúka 5 prednastavených možností varenia, rozmedzie teplôt 40 – 200 ° C a kapacitu až na 8 porcií. Pokrievka z tvrdeného skla.

môžete mať 30.12

Partner: MALL
SENCOR SFR 9300BK SENCOR pomalý hrniec SPR 6300BK
SENCOR SFR 9300BK

Multifunkčný fritovací hrniec s príkonom 1800 W a nádobou s objemom 4,8 litra. SENCOR SFR 9300BK ponúka 18 funkcií, zapustenú tepelnú špirálu pre lepšiu distribúciu tepla a veľký LED displej pre komfortné ovládanie. Možnosť umývať v umývačke riadu

Momentálne nedostupné

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .