10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR 3CAM 4K04WR SENCOR 3CAM 4K52WR OUTDOOR CAMERA
SENCOR 3CAM 4K04WR

Vodeodolná akčná kamera natáča 4K videa a vyhotovuje 16MPx fotografie. So Sencor 3CAM 4K04WR sa vďaka vodotesnému puzdru môžete potopiť až do 60 m a vďaka príslušenstvu je pripevniteľná takmer kamkoľvek. Snímač Sony CMOS a uhol záberu 170 ° zaručujú poriadny obraz, kamera sa dá naviac riadiť diaľkovým ovládaním.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
SENCOR 3CAM 2002 ACTION CAM SENCOR 3CAM 4K52WR OUTDOOR CAMERA
SENCOR 3CAM 2002 ACTION CAM

Akčná kamera Akčná kamera 3CAM 2002 je základným modelom značky SENCOR.

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE
SENCOR 3CAM 4K52WR OUTDOOR CAMERA SENCOR 3CAM 4K52WR OUTDOOR CAMERA
SENCOR 3CAM 4K52WR OUTDOOR CAMERA

Akčná kamera SENCOR 3CAM 4K52WR Špičková kamera 3CAM 4K52WR dokáže natáčať videá vo vysokom rozlíšení až 4K (3840×2160) pri 30 snímkach za sekundu pomocou výkonného čipsetu SUNPLUS V35.

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .