10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR parný generátor SSI 0910RS SENCOR SSX 001 odvápňovacia kazeta
SENCOR parný generátor SSI 0910RS

Parný generátor s parným výkonom 140 g/min, parným rázom 410 g/min a tlakom vody 5,5 bar. SENCOR SSI 0910RS je vybavený nádobou s objemom 1,3 l, systémom Anti-calc proti vodnému kameňu a Anti-drip proti odkvapkávaniu vody. Keramická žehliaca plocha

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR parný generátor SSI 0810VT SENCOR SSX 001 odvápňovacia kazeta
SENCOR parný generátor SSI 0810VT

Parný generátor s parným výkonom 130 g/min, parným rázom 395 g/min a tlakom vody 5,5 bar. SENCOR SSI 0810VT je vybavený nádobou s objemom 1,3 l, systémom Anti-calc proti vodnému kameňu a Anti-drip proti odkvapkávaniu vody. Pripravená na prevádzku do 35 s.

môžete mať 27.12

Partner: MALL
SENCOR SSX 001 odvápňovacia kazeta SENCOR SSX 001 odvápňovacia kazeta
SENCOR SSX 001 odvápňovacia kazeta

Náhradné Anticalc Náhradné Anticalc pre SSI 0710VT

Momentálne nedostupné

Partner: VISO TRADE

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .