10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
SENCOR SPC 50 SENCOR SPC 53 prodl. 50m/1 3×1,5mm bubon SENCOR
SENCOR SPC 50

Predlžovací prívod Sencor SPC 50 – bubon, je vybavený štyrmi zásuvkami. Primárne je vhodný na vnútorné použitie. Jednoduché a rýchle navíjanie vám ušetrí veľa času i energie.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
SENCOR SPC 51 SENCOR SPC 53 prodl. 50m/1 3×1,5mm bubon SENCOR
SENCOR SPC 51

Predlžovací prívod Sencor SPC 51 – bubon, je vybavený štyrmi zásuvkami. Je vhodný napríklad na záhradu, či na stavbu. Jednoduché a rýchle navíjanie vám ušetrí veľa času i energie.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
SENCOR SPC 53 prodl. 50m/1 3×1,5mm bubon SENCOR SENCOR SPC 53 prodl. 50m/1 3×1,5mm bubon SENCOR
SENCOR SPC 53 prodl. 50m/1 3×1,5mm bubon SENCOR

Predlžovací kábel na bubne Sencor SPC 53 – bubon, je vybavený jednou zásuvkou. Je vhodný napríklad na záhradu, či na stavbu. Jednoduché a rýchle navíjanie vám ušetrí veľa času aj energie.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL

Spoločnosť Sencor bola založená v roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG , čo bol jeden z hlavných distribútorov produktov Aiwa . Cieľom bolo vytvoriť produkty sviežeho vzhľadu a unikátnych vlastností .

Ich prvý úspešný produkt bol kazetový prehrávač, ktorý sa stal veľkým hitom trhu vo Veľkej Británii (v priebehu jedného roka bolo predaných 300 tis. kusov). Potom sa značka rozšírila na ďalšie hlavné trhy Európy ako je Škandinávia, Nemecko, Švajčiarsko a Taliansko.

Ako vôbec prvú značku predstavil Sencor v roku 1972. Prelomový viacstopový stereo magnetofón . Čoskoro nasledovali nové produkty ako sú autorádiá, autorádiá s kazetou alebo dvojitý kazetový prehrávač .

Na začiatku 70. rokov vznikli nové pobočky značky Sencor v Kuvajte , Thajsku , Hong Kongu , Adene a mnohých európskych krajinách . Potom sa značka rozširuje aj v Singapure, v Saudskej Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinskej Amerike (Brazília, Argentína, Panama) .

V roku 2007 vzniklo viac ako 1000 produktov v 6. sortimentných skupinách - TV a domáca zábava , Autorádiá, Osobná starostlivosť, varenie, domáce spotrebiče, kancelária a telekomunikácie. Od roku 2011 sa značka zaoberá novým Corporate dizajnom .